«Βαλπούργη- Η Ιστορία μιας Μάγισσας» ονομάζεται η χοροθεατρική παράσταση που ανεβαίνει από 16 Δεκεμβρίου στο Olvio, σε σκηνοθεσία Φένιας Αποστόλου. Πρόκειται για ένα εικαστικό χοροθεατρικό έργο που αποτελεί ύμνο και φόρο τιμής στις γυναίκες που, για αιώνες, βασανίστηκαν και καταπιέστηκαν άδικα. Το πνεύμα της μάγισσας Βαλπούργης περνάει μέσα από ζωές γυναικών που έχουν αδικηθεί για λόγους φύλου και συμπάσχει μαζί τους. Συζεί με τις ψυχές τους, αγωνίζεται μ τις αγωνίες τους, σβήνει μαζί τους ή ακόμη και χάνεται. Κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα τέτοιο πέρασμα, η μάγισσα ζεί μερικές έντονες στιγμές μετάβασης πρίν μπεί στο επόμενο πρόσωπο.

Λίγα λόγια για το έργο

Στην πρώτη ζωή, με την οποία το πνεύμα της μάγισσας αλληλεπιδρά, έχουμ να κάνουμε με μια πόρνη από την Καταλονία ονόματι Γιασμίν Κασσάνδρα Ντε Λα Βορδα, η οποία έχει πρωτίστως κακοποιηθεί απο τον ίδιο της τον πατέρα. Ασχολείται με την ζωγραφική και γνωρίζοντας τυχαία τον Νταλί, ζεί μερικές στιγμές ξεγνοιασιάς. Η Βαλπούργη ξέρει για τηναφέλεια της Γιασμίν και πρίν την αφήσει να συνεχίσει την ζωή της, προφητεύει την παλινωδία της στην θλιμμένη ασφάλεια του πρότερου βίου της.

Μετά την Γιασμίν Κασσάνδρα Ντε Λα Βόρδα σειρά έχει η Miss Kate Henderson από την παγωμένη Σκωτία. Πρόκειται για μια ταλαντούχα μουσικό η οποία περνάει τη ζωή της αγωνιζόμενη να γίνει γνωστή για το συνθετικό της έργο μέσα σε ένα αυστηρά ανδροκρατούμενο καλλιτεχνικό περιβάλλον. Η εμμονή της να διαπρέψει την οδηγεί σε μια ψυχοπαθολογική κατάσταση κορεσμένη από παρακρούσεις μεγαλείου, ψυχωσικά ξεσπάσματα και δραματικά προσωπικά αδιέξοδα.

Η Τρίτη ζωή την οποία επισκέπτεται η μάγισσα είναι η ζωή της Frau Atla. Ο πατέρας της πέθανε όταν αυτή ήταν παιδί και μεγάλωσε με ον πατριό της, έναν σκληρό άνθρωπο που την κακοποιούσε συστηματικά. Η Frau Atla μεγαλούργησε ως ηθοποιός της περίοδο της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης (Γερμανία, Βερολίνο). Παρά την κατάκτηση της προσωπικής της απελευθέρωσης, δεν κατόρθωσε ποτέ να αποκαταστήσει τις σχέσεις της με τους άντρες. Ίσως λόγω της μνήμης των άσχημων χρόνων με τον πατριό της. Για την Frau Atla οι άντρες ήταν το φύλο των κατώτερων ενστίκτων. Σπάνια τοποθετούνταν μέσα στην κοινωνία ανεξάρτητοι από τις λιβιδινικές (σεξουαλικές) τους ορμές.

Η τελευταία γυναίκα από την οποία περνάει η Βαλπούργη είναι η Σανίγια. Οι γονείς της την πούλησαν σε έναν σωματέμπορο στα δώδεκα της γιατί δεν μπορούσαν να την μεγαλώσουν. Η μικρή Σανίγια κατέληξε σε μια απέραντη περιοχή της Καλκούτας, στο Σοναγκάτσι, να δουλεύει σαν πόρνη. Εκεί υπήρχαν πολλοί οίκοι ανοχής, διακινούνταν ναρκωτικά και η νύχτα είχε μόνο το άσχημο πρόσωπο της. Δεν είναι λίγες οι φορές που χρειάζεται να υπάρξεις στο ρόλο του θύματος για να εkτιναχθείς σαν αγγελικό πλάσμα ανάμεσα στους ανθρώπους. Αυτό έκανε και Σανίγια τη βραδιά που το έσκασε από το Σοναγκάτσι…

Η ταυτότητα της παράστασης «Βαλπούργη- Η Ιστορία μιας Μάγισσας»

  • Σκηνοθεσία- Χορογραφία: Φένια Αποστόλου
  • Κείμενο: Φώτης Θαλασσινός
  • Σκηνικά- Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
  • Μουσική Σύνθεση: Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου
  • Video Art: Χρυσάνθη Στέμπου
  • Φωτισμοί: Ευδοκία Βεροπούλου
  • Βοηθός Σκηνοθέτη- Acting Coaching: Βιργινία Ταμπαροπούλου
  • Χορογραφία Ινδικού Χορού kathak: Χριστίνα Ζάννη
  • Χορευτές- Performers: Λαμπρινή Γκόλια, Περικλής Σκορδίλης
  • Οργάνωση Παραγωγής: Χαράλαμπος Μπερτσάτος
  • Προβολή- Επικοινωνία: Νατάσα Παππά
  • Παραγωγή: Χοροθέτρο Λυδία Λίθος
  • Με την ευγενική υποστήριξη: ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
Πληροφορίες

  • Τοποθεσία: Olvio Theater
  • Διεύθυνση: Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7, Βοτανικός
  • Διάρκεια: 75 λεπτά
  • Κατάλληλο: Άνω των 16 ετών
  • Ημέρες και ώρες: Κάθε Τετάρτη: 19:00, Κάθε Σάββατο: 18:00, Πρεμιέρα: Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017, Τελευταία παράσταση: Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018
  • Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: 10€, Μειωμένο (φοιτητικό-ανέργων- ΑμΕΑ-ατέλειες): 8€
  • Πληροφορίες- κρατήσεις: Ταμείο θεάτρου (τηλέφωνο: 2103414118)
  • Προπώληση εισιτηρίων: Στο viva.gr και στο ταμείο του θεάτρου

 

 

Περισσότερα θεατρικά νέα εδώ

 

Προηγούμενο άρθροΤα Μικρά του Παπαδιαμάντη σε αναλόγιο στο Πολυχώρο Αλεξάνδρεια
Επόμενο άρθροΠέερ Γκυντ: Ένα ολοζώντανο παραμύθι στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού