Με αφορμή το 6ο Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού, που θα πραγματοποιηθεί από τις 28 Ιουλίου μέχρι τις 9 Αυγούστου 2016, το Artic.gr μίλησε με τους δύο καλλιτεχνικούς διευθυντές αλλά και μουσικούς του Φεστιβάλ, Γιάννη Αγρανιώτη και Francis Kefford.

Οι δύο διακεκριμένοι αυτοί σολίστ μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις τους από τα προηγούμενα Φεστιβάλ αλλά και τις δυσκολίες που είχαν να αντιμετωπίσουν για την υλοποίηση αυτού του μουσικού εγχειρήματος. Μας μίλησαν επίσης για το ιδιαίτερο αυτό είδος μουσικής με το οποίο έχουν ασχοληθεί, για το μουσικό σχήμα Leonardi Ensemble και τη στενή σχέση που έχουν καταφέρει να αναπτύξουν με το ελληνικό κοινό. Τέλος, μοιράστηκαν μαζί μας τα όνειρα και τις βλέψεις τους για το μέλλον του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού.

Συνέντευξη με τον Γιάννη Αγρανιώτη, καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού:
giannis-agraniotis
Συνέντευξη με τον Γιάννη Αγρανιώτη, καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού

O Γιάννης Αγρανιώτης γεννήθηκε στην Αθήνα και πήρε τα πρώτα μαθήματα βιολιού στην ηλικία των έξι. Αποφοίτησε από το Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας με Δίπλωμα Βιολιού, με καθηγητή τον Βλαντισλάβ Χαλάψη. Συνέχισε τις σπουδές του στην Μουσική Ακαδημία του Rostock στη Γερμανία, όπου αποφοίτησε με άριστα από την τάξη του Werner Scholz το 2009. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια με τους Heime Müller, Ivan Zenaty, Petru Munteanu και το Κουαρτέτο Εγχόρδων Petersen. Επίσης έχει μελετήσει με τον Eberhard Feltz στο Βερολίνο.

Από το 2010 έχει συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή. Έχει επίσης εμφανιστεί σε ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και τη Γερμανία και συμμετέχει σε διάφορα σύνολα μουσικής δωματίου. Έχει διατελέσει μέλος επιτροπών εθνικών διαγωνισμών.

Είναι ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού από το 2011. Παίζει με βιολί Stephan von Baehr, Paris 2010.

 

Έβελυν Ελένη: Κύριε Αγρανιώτη, φέτος και για 6η συνεχόμενη χρονιά είστε καλλιτεχνικός διευθυντής αλλά και ένας από τους καλλιτέχνες που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού. Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2011, όταν εσείς και ο σολίστ Francis Kefford μοιραστήκατε το όραμα της δημιουργίας αυτού του φεστιβάλ. Ήταν δύσκολο να υλοποιήσετε αυτό το όνειρο; Και τι είδους εμπόδια αντιμετωπίσατε στην αρχή;

Γιάννης Αγρανιώτης: Σίγουρα δεν ήταν εύκολο, δεδομένης και της πορείας της χώρας αυτά τα έξι χρόνια. Πέρα από την ανάγκη να βρεθούν τα οικονομικά μέσα για να υλοποιηθεί, μια βασική δυσκολία ήταν ότι καθότι το φεστιβάλ γεννήθηκε από την εσωτερική ανάγκη όλων των μουσικών να πραγματοποιήσουν συγκεκριμένα πράγματα καλλιτεχνικά και επειδή κανείς μας δεν είναι επαγγελματίας οργανωτής συναυλιών, η αντιμετώπιση πρακτικών ζητημάτων πολλές φορές κόστισε πολύ ενέργεια και άγχος.

Έβελυν: Θα θέλατε να μας συστήσετε και να μας πείτε λίγα λόγια για τα μέλη του συνόλου Leonardi Ensemble, που δίνει πνοή κάθε χρόνο στο Φεστιβάλ;

Γιάννης Αγρανιώτης: Ο Francis Kefford είναι ο συν-διευθυντής, γεννημένος στο Sydney, και εγκατεστημένος στο Λονδίνο όπου συνεργάζεται με όλες σχεδόν τις ορχήστρες της πόλης. Μοιραζόμαστε την αγάπη στη μουσική δωματίου καθώς και την οικογενειακή σχέση με την περιοχή του Σαρωνικού. Ο Ariel Barnes είναι Α’ κορυφαίος τσελίστας στην Συμφωνική ορχήστρα του Βανκούβερ, καθηγητής στην Μουσική Ακαδημία εκεί, και με πολύ μεγάλη εμπειρία ως μέλος κουαρτέτων εγχόρδων και άλλων συνόλων, έρχεται για δεύτερη φορά φέτος. Ο James Barralet είναι μέλος από τον πρώτο χρόνο, έχει εμφανιστεί σε σημαντικές αίθουσες, έχει πραγματοποιήσει ηχογραφήσεις και ασχολείται επίσης και με την ινδική μουσική. Η Anna Blackmur είναι κορυφαία στα δεύτερα βιολιά στην Ορχήστρα της Όπερας του Covent Garden και μια χαρισματική μουσικός. O Benjamin Bowman είναι εξάρχων στην ορχήστρα του American Ballet Theatre, που εμφανίζεται στην Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης, ενθουσιώδης ερμηνευτής μουσικής δωματίου και καλείται σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο. Ο Bogdan Bozovic γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Βελιγράδι αλλά είναι τώρα εγκαταστημένος στην Βιέννη. Υπήρξε για τρία χρόνια μέλος του Vienna Piano trio και συνεργάζεται με πολλούς διαφορετικούς μουσικούς και σύνολα σε όλη την Ευρώπη. Ο Steven Dann ανήκει σε παλαιότερη γενιά από εμάς, αναγνωρίζεται ως ένας από τους σπουδαιότερους σολίστ βιόλας της Βόρειας Αμερικής και έχει διατελέσει κορυφαίος σε μερικές από τις σπουδαιότερες ορχήστρες του κόσμου όπως η Concertgebouw του Amsterdam κ.α. H Ruth Gibson έχει επίσης παρά το νεαρό της ηλικίας της μια σπουδαία καριέρα με βραβεία σε διαγωνισμούς και εμφανίσεις σε σημαντικές αίθουσες. Ο Clemes Linder είναι Β’ κορυφαίος στην Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου και στην Mahler Chamber Orchestra. Οι δύο τελευταίοι έρχονται για πρώτη φορά. Θα ήθελα επίσης να πω ότι αυτό που μας συνδέει είναι μια κοινή αντίληψη για την μουσική, την τέχνη και τη ζωή.

Έβελυν: Ποια ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στο Φεστιβάλ τα προηγούμενα χρόνια; Και τι περιμένετε για φέτος;

Γιάννης Αγρανιώτης: Θα μπορούσα να πω ότι η ανταπόκριση του κοινού ήταν από την αρχή ενθουσιώδης στην συντριπτική πλειοψηφία του. Ελπίζω το ίδιο και για φέτος.

Έβελυν: Το ελληνικό κοινό γνωρίζει τι είναι η μουσική δωματίου και τι αποδοχή συναντά το είδος αυτό στη χώρα μας;

Γιάννης Αγρανιώτης: Το κοινό που παρακολουθεί τα μουσικά και καλλιτεχνικά δρώμενα ξέρει τι είναι η μουσική δωματίου, ίσως όμως δεν είναι τόσο εξοικειωμένο με τα έργα, αν και οι γνώστες είναι μάλλον περισσότεροι από ότι πίστευα αρχικά. Επίσης παρατηρεί κανείς ότι συμβαίνουν όλο και περισσότερα πράγματα σε αυτόν τον τομέα στην Ελλάδα. Ίσως δηλαδή υπήρχε και υπάρχει μια προκατάληψη ότι είναι κάτι ξένο, πολύ ευρωπαϊκό για το ελληνικό κοινό, αλλά αυτή η αντίληψη σίγουρα υποχωρεί.

Έβελυν: Πιστεύετε ότι το Φεστιβάλ θα μπορούσε να αποτελέσει έναν σημαντικό πόλο έλξης για τουρίστες στα νησιά του Σαρωνικού και την Ελλάδα γενικότερα;

Γιάννης Αγρανιώτης: Σίγουρα τέτοιες διοργανώσεις μπορούν να προσελκύσουν τουρισμό υψηλότερου επιπέδου από τον μαζικό, και οι επισκέπτες βλέπουν αλλιώς ένα μέρος στο οποίο πραγματοποιούνται τέτοιες εκδηλώσεις. Από την άλλη όμως για μας δεν είναι ο πρώτος λόγος για τον οποίο το κάνουμε, αλλά ένα θετικό παρεπόμενο.

Έβελυν: Τέλος, γιατί θα προτείνατε σε κάποιον να παρακολουθήσει το Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού;

Γιάννης Αγρανιώτης: Ο επισκέπτης θα έχει την ευκαιρία να ακούσει καταπληκτική μουσική και να ανακαλύψει σπουδαία έργα σε ένα περιβάλλον δημιουργικότητας, ομορφιάς και ψυχικής ανάτασης. Για όποιον το συνδυάσει με διακοπές, αυτές μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από απλή ξεκούραση.

Έβελυν: Σας ευχαριστούμε θερμά και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία για τη φετινή διοργάνωση!

Συνέντευξη με τον Francis Kefford, καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού:
francis-kefford
Συνέντευξη με τον Francis Kefford, καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού

Ο Αυστραλός βιολίστας Francis Jonah Kefford συνεργάζεται συχνά με τις σημαντικότερες ορχήστρες του Ηνωμένου Βασιλείου όπως η London Symphony Orchestra, η English Chamber Orchestra, η Aurora Orchestra και η Ορχήστρα της Βασιλικής Όπερας του Covent Garden. Μετά από σπουδές στο Τορόντο με τον Steven Dann, ο οποίος υπήρξε η σημαντικότερη μουσική του επιρροή, παρέμεινε στον Καναδά, όπου εργάστηκε ως έκτακτος κορυφαίος στην ορχήστρα δωματίου ‘Via Salzburg’ και διετέλεσε για δύο σαιζόν κορυφαίος στην Canadian Opera Company. O Francis έχει ακόμα διατελέσει κορυφαίος στις βιόλες της Royal Liverpool Philharmonic Orchestra και της  Bournemouth Symphony Orchestra στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Francis είναι διευθυντής του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού, και έχει εμφανιστεί με σύνολα μουσικής δωματίου σε πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές αίθουσες όπως το Wigmore Hall και το Purcell Room στο Λονδίνο. Το 2007 στο Διεθνές Συνέδριο Βιόλας στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας, πραγματοποίησε την πρεμιέρα του έργου ‘Elegie’, ενός έργου για βιόλα και ορχήστρα εγχόρδων του Αυστραλού συνθέτη Peter Sculthorpe.

 

Έβελυν Ελένη: Κύριε Francis Kefford, πως γεννήθηκε η ιδέα για την δημιουργία ενός Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου στα νησιά του Σαρωνικού;

Francis Kefford: Όλα ξεκίνησαν με μία συναυλία στο Γαλατά. Ερχόμουν στο Γαλατά από τα δεκαέξι μου, καθώς επισκεπτόμουν τη γιαγιά μου όποτε ήταν δυνατό. Ήρθα με τρεις φίλους το 2010 για να απολαύσουμε τις πρόβες σε ένα όμορφο μέρος και έτσι δώσαμε μία συναυλία για την κοινότητα. Αυτό στάθηκε ως αφορμή να γνωρίσω τον Γιάννη (Αγρανιώτη), ο οποίος σκεφτόταν να ξεκινήσει ένα φεστιβάλ μουσικής δωματίου στην περιοχή. Αποδείχτηκε ότι είχαμε κοινούς φίλους και συνεργάτες και έτσι το 2011 μία υπέροχη ομάδα ανθρώπων συγκεντρώθηκε και “γεννήθηκε” το Φεστιβάλ .

Έβελυν: Ποια είναι η γνώμη σας για την πολιτιστική ζωή της Ελλάδας; Εντοπίζετε κάποιες διαφορές ή ελλείψεις, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες που έχετε εργαστεί;

Francis Kefford: Πιστεύω ότι η Ελλάδα έχει μία όμορφη και μοναδική κουλτούρα η οποία θα έλεγα ότι βρίσκεται σε ευημερία. Δεν έχει αποτελέσει ποτέ μέρος της ιστορίας της κλασσικής μουσικής όπως πολλές άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Δεν είμαι σίγουρος γιατί αυτό συνέβη, αλλά φαίνεται να είναι κάτι που προέρχεται από πολύ παλιά, όταν η “κλασσική μουσική” όπως την ξέρουμε “ξεπρόβαλε” από την Αναγέννηση και δεν άνθισε ποτέ πραγματικά στην Ελλάδα. Πιστεύουμε, ωστόσο, πως όταν παρουσιάζεται στο κοινό με τον σωστό τρόπο, με ειλικρίνεια και χωρίς αποστασιοποίηση, αυτή η μουσική μπορεί να αγγίξει τους ανθρώπους στενά, όποιοι κι αν είναι στον σύγχρονο κόσμο.

Έβελυν: Η μουσική δωματίου έχει ένα πιο συγκεκριμένο κοινό, ειδικά στην χώρα μας. Πιστεύετε ότι το Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού έχει δώσει κίνητρο σε περισσότερους ανθρώπους να ανακαλύψουν αυτό το είδος μουσικής;

Francis Kefford: Αυτός είναι σίγουρα ο στόχος μας. Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά μέλη του κοινού μας που πιθανόν δεν είχαν έρθει ξανά σε επαφή με την “κλασσική μουσική”. Οι μουσικοί μας είναι νέοι, ανοιχτοί και γενναιόδωροι άνθρωποι. Ίσως η μεγαλύτερη απόλαυση για πολλούς από εμάς είναι ότι έχουμε δημιουργήσει το δικό μας ενθουσιώδες κοινό. Το να δίνεις σε ανθρώπους που πιθανόν δεν το περίμεναν τη χαρά αυτού του συγκεκριμένου είδους μουσικής –με το οποίο είμαστε όλοι τόσο παθιασμένοι- είναι κάτι που σου δίνει μεγάλη ολοκλήρωση. Και νομίζω ότι το έχουμε κάνει αυτό για πολλούς ανθρώπους.

Έβελυν: Εσείς προσωπικά τι έχετε κερδίσει από την εμπειρία σας στο Φεστιβάλ; Ίσως μερικούς αξιόλογους νέους φίλους και συνεργάτες;

Francis Kefford: Απολύτως. Τους καλύτερους μου φίλους και κάποιες από τις πιο αξιομνημόνευτες μουσικές εμπειρίες της ζωής μου. Και αυτό χωρίς καμία υπερβολή. Είχα επίσης το προνόμιο να διατηρώ μια σχέση αγάπης με την Ελλάδα που πάει πίσω στο χρόνο δεκαπέντε χρόνια.

Έβελυν: Τέλος, πώς θα θέλατε να εξελιχθεί αυτό το Φεστιβάλ μέσα στην πορεία των χρόνων;

Francis Kefford: Το πιο σημαντικό είναι να αναπτύξουμε τη βαθύτερη δυνατή σχέση με το κοινό μας. Ήδη έχουμε μία υπέροχη ομάδα ανθρώπων που μας υποστηρίζει κάθε χρόνο και είναι αυτή η εμπλοκή, η αγάπη μιας ολόκληρης κοινότητας, που θα δώσει τη δυνατότητα σε αυτό το Φεστιβάλ να εξελιχθεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Ελπίζουμε να αποτελέσει έναν ακόμα σημαντικό πόλο έλξης για ένα υπέροχο μέρος της Ελλάδας.

Έβελυν: Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ και σας ευχόμαστε τη μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία στο φετινό Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού αλλά και στα επόμενα σχέδια σας!

saronic-chamber-music-festival-poster-2
Συνέντευξη με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού
Interview with Francis Kefford, artistic director of the Saronic Chamber Music Festival:

Australian-born violist, Francis Jonah Kefford, is a frequent performer with the UK’s leading orchestras including the London Symphony Orchestra, the English Chamber Orchestra, Aurora Orchestra and theOrchestra of the Royal Opera House, Covent Garden. After studying in Toronto with Steven Dann, his most affecting musical influence, Francis remained in Canada for a time working as a guest Principal Viola for Toronto based chamber orchestra, Via Salzburg, and for two seasons as Acting Principal Viola of the Canadian Opera Company. Francis has also led the viola sections of the Royal Liverpool Philharmonic Orchestra and theBournemouth Symphony Orchestra in the UK.

Francis is a Director of the Saronic Chamber Music Festival, a yearly chamber music festival in Greece, and has performed chamber music in many of Europe’s most prestigious venues including the Wigmore Hall and the Purcell Room in London.

In 2007, Francis premièred ‘Elegie’ – a work for viola and string orchestra by Australia’s pre-eminent composer, Peter Sculthorpe – at the International Viola Congress, held that year in Adelaide, Australia.

Francis plays on a viola by Rodolpho Fredi (1931).

 

Evelyn Eleni: Mr. Francis Kefford, how was the idea of creating a Chamber Music Festival in the Saronic Islands born?

Francis Kefford: It all started with a concert in Galatas. I have been coming to Galatas since I was sixteen, visiting my Godmother whenever possible. I came with three friends in 2010 to enjoy rehearsing in a beautiful place and we performed one concert for the community. As a result of this I met Jannis (Agraniotis) who had been thinking of starting a chamber music festival in the area. It turned out we had mutual friends and colleagues and in 2011 a wonderful group of people came together and the Festival was born.

Evelyn: What is your opinion on the cultural life of Greece? Do you spot any differences or anything lacking, compared to the other countries where you have worked?

Francis Kefford: I think Greece has a beautiful and unique culture which I would say is thriving. It has never been as much a part of the history of classical music as many other European countries. I’m not sure why this is, but it seems to go a very long way back to when “classical music” as we know it grew out of the Renaissance and never really flourished in Greece. We believe, however, that when performed in the right way, honestly and without distance, this music can touch people intimately whomever they are in the modern world.

Evelyn: Chamber Music has a more specific audience, especially in our country. Do you think that the Saronic Chamber Music Festival has urged more people to discover this kind of music?

Francis Kefford: That is certainly our aim. I think there are many members of our audience who may not have previously identified with “classical music”. Our musicians are young, open, generous people. Perhaps the greatest satisfaction for many of us is that we have grown an enthusiastic audience ourselves. To give people who were perhaps not expecting it the joy of this particular type of music about which we are all so passionate is greatly fulfilling. I think we have done that for many people.

saronic-chamber-music-festival-poster-3
Συνέντευξη με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού

Evelyn: What have you personally gained from your experience in the Festival? Maybe some new valuable friends and collaborators?

Francis Kefford: Absolutely. My dearest friends and some of the most memorable musical experiences of my life. That is without exaggeration. I have also had the privilege to carry on a love affair with Greece which goes back fifteen years.

Evelyn: Finally, how would you like this Festival to evolve through the years?

Francis Kefford: Most important is to develop the deepest possible relationships with our audience. We already have a wonderful group of people supporting us every year, and it is this involvement, the embrace of the whole community, that will enable this Festival to grow to its full potential. We hope to be another great attraction for a wonderful part of Greece.

Evelyn: Thank you very much and we wish you the best of luck in this year’s Saronic Chamber Music Festival and your further plans!

Πρόγραμμα του 6ου Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Σαρωνικού:

28 Ιουλίου 2016, 21:00 – ΓΑΛΑΤΑΣ

6 Bagatelles, Op. 9   Webern
Κουαρτέτο Εγχόρδων No. 2, «Intimate Letters»   Janáček
Κουαρτέτο Εγχόρδων σε σι ύφεση μείζονα, Op. 130   Beethoven
Γυμνάσιο Γαλατά

29 Ιουλίου 2016, 21:00 – ΣΠΕΤΣΕΣ

6 Bagatelles, Op. 9   Webern
Κουαρτέτο Εγχόρδων No. 2, «Intimate Letters»   Janáček
Κουαρτέτο Εγχόρδων σε σι ύφεση μείζονα, Op. 130   Beethoven
Καποδιστριακή Στέγη Σπετσών

30 Ιουλίου 2016, 21:00 – ΥΔΡΑ

Κουαρτέτο εγχόρδων No. 2, «Intimate Letters»   Janáček
Κουαρτέτο εγχόρδων σε σι ύφεση μείζοναr, Op. 130   Beethoven
Κουιντέτο εγχόρδων No. 2 σε σολ μείζονα, Op. 111   Brahms
Ξενοδοχείο Bratsera

4 Αυγούστου 2016, 21:00 – ΥΔΡΑ

 Κουαρτέτο εγχόρδων op.18, ν.6 Beethoven
Ντούο για βιολί και τσέλο, Op. 7   Kodály
Κουιντέτο εγχόρδων σε ντο ελάσσονα, Op. 104  Beethoven
Ξενοδοχείο Bratsera

5 Αυγούστου 2016, 21:00 – ΣΠΕΤΣΕΣ

Τρία  Μαδριγάλια για βιολί και βιόλα, H.313   Martinu
Κουαρτέτο Εγχόρδων No. 1, “Kreutzer Sonata”   Janáček
Κουιντέτο εγχόρδων No. 6 σε μι ύφεση μείζονα, K. 614   Mozart
Καποδιστριακή Στέγη Σπετσών

6 Αυγούστου 2016, 21:00 – ΥΔΡΑ

Κουαρτέτο εγχόρδων σε σι ύφεση μείζονα, Op. 18 No. 6   Beethoven
Κουαρτέτο εγχόρδων No. 1, «Kreutzer Sonata»   Janáček
Κουιντέτο εγχόρδων No. 1 σε φα μείζονα, Op. 88   Brahms
Ξενοδοχείο Bratsera

7 Αυγούστου 2016, 21:00 – ΠΟΡΟΣ

Κουαρτέτο εγχόρδων σε σι ύφεση μείζονα, Op. 18 No. 6   Beethoven
Κουιντέτο εγχόρδων No. 6 σε μι ύφεση μείζονα , K. 614   Mozart
Κουιντέτο εγχόρδων  No. 1 σε φα μείζονα, Op. 88   Brahms
Αμφιθέατρο Συγγρού

9 Αυγούστου 2016, 21:00 – ΚΥΘΗΡΑ

Κουιντέτο εγχόρδων No. 6 σε Μι ύφεση μείζονα, K. 614   Mozart
Κουιντέτο εγχόρδων No. 1 σε Λα Μείζονα, Op. 18    Mendelssohn
Πολυχώρος Ζείδωρος

Εισιτήρια

  • ΠΛΗΡΕΣ ΠΑΚΕΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ – 80 ευρώ (premium)
  • ΠΑΚΕΤΟ ΥΔΡΑΣ – 35 ευρώ (standard) – 70 ευρώ (premium)
  • ΥΔΡΑ/ΣΠΕΤΣΕΣ 15 ευρώ (standard) – 30 ευρώ (premium)
  • ΠΟΡΟΣ / ΚΥΘΗΡΑ 10 ευρώ (standard)
  • ΓΑΛΑΤΑΣ είσοδος με προαιρετική συμμετοχή
  • Παιδιά: είσοδος ελεύθερη

Κάνετε κράτηση των εισιτηρίων σας και αγοράστε τα εκπτωτικά πακέτα εισιτηρίων για το Φεστιβάλ στη σελίδα 

 

Χορηγός Επικοινωνίας:

Artic.gr-Logo

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΠοιος Κλέβει Ποιον; – Ένα Ισπανικό Αστυνομικό Θρίλερ
Επόμενο άρθροFlux: Η παράσταση της Λίας Τσολάκη στο Φεστιβάλ Αθηνών
Έβελυν Ελένη
Τελειόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Της αρέσει να διαβάζει και να γράφει, να ακούει μουσική, να τραγουδάει και να χορεύει. Έχει αδυναμία στο καλοκαίρι, τη θάλασσα, τις συναυλίες και τα ταξίδια.