Το 8ο διεθνές φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου ξεκίνησε τις online δωρεάν προβολές για όλους. 25 επιλεγμένες ταινίες θα προβληθούν εντελώς δωρεάν στην πλατφόρμα
peloponnisosdocfestival.com από τις 8/4 στις 10:00, μέχρι τις 18/4 στις
24:00. Με μια απλή εγγραφή στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να δείτε όσες
ταινίες θέλετε! Όλες οι ταινίες θα είναι διαθέσιμες από την πρώτη ημέρα,
έως και τη λήξη του Φεστιβάλ, ενώ ισχύει περιορισμένος αριθμός
θεάσεων. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη θέαση, να βρίσκεστε εντός
Ελλάδας.

80,000 Schnitzel / 80.000 Σνίτσελ

Σκηνοθεσία: Hannah Schweier | Παραγωγοί: Stefan Sporbert, Lorena Junghans |
Σενάριο: Hannah Schweier | Διεύθυνση φωτογραφίας: Stefanie Reinhar | Μοντέζ:
Romy Steyer | Διάρκεια: 103’ | Χώρα παραγωγής: Γερμανία | Ετος παραγωγής:
2020 | Ομιλούμενη γλώσσα: Γερμανικά
Η Μπέρτα Ζένεφελς, 84 ετών, δεν έφυγε ποτέ από το «Τελωνείο», την αγαπημένη της
φάρμα στην Βαυαρία, όπου κάθε μέρα τηγάνιζε στην κουζίνα χιλιάδες σνίτσελ για τους
επισκέπτες της. Κατά την διάρκεια της ζωής της, έχασε τον πρωτότοκο γιο της, τον
άντρα της, τον εγγονό της και τον μικρότερο γιο της. Χωρίς διάδοχο πλέον, η
φορτωμένη με χρέη φάρμα απειλείται με χρεοκοπία. Η εγγονή της Μόνικα αποφασίζει
να σώσει την φάρμα της οικογένειας αλλά αδελφή της και ταυτόχρονα σκηνοθέτιδα της
ταινίας η Χάνα Σβάιερ, δεν είναι τόσο ευχαριστημένη με την ιδέα της αδελφής της. Γι’
αυτό αποφασίζει να ανακαλύψει τι κινητοποιεί την αδελφή της και εάν θα είναι σε θέση
να βρει τελικά την πραγματική ευτυχία.

80 000 Schnitzel
80 000 Schnitzel
Amor Fati

Σκηνοθεσία: Cláudia Varejão | Παραγωγοί: João Matos, Vadim Jendreyko, Jérôme
Blesson |
Σενάριο: Cláudia Varejão | Διεύθυνση Φωτογραφίας: Cláudia Varejão | Μοντάζ:
Cláudia Varejão, João Braz | Διάρκεια: 102’ | Χώρα παραγωγής: Πορτογαλία | Έτος
παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη γλώσσα: Πορτογαλικά
Πορτραίτα ζευγαριών, φίλων, οικογενειών και δεσποζόμενων ζώων με τους ιδιοκτήτες
τους. Μοιράζονται την οικειότητα της καθημερινότητας, συνήθειες, πιστεύω,
προτιμήσεις ακόμα και κάποια κοινά χαρακτηριστικά στην εξωτερική τους εμφάνιση. To
«Αμόρ Φάτι» μέσα από την καθημερινότητα παρουσιάζει την χορωδία της αγάπης και
την συλλογική μνήμη μιας χώρας, επικαλούμενο τον λόγο του Αριστοφάνη στο
Συμπόσιο του Πλάτωνα: «Αυτό δεν λαχταράτε- να είστε μαζί όσο το δυνατόν
περισσότερο τόσο που μέρα – νύχτα να μην αποχωρίζεστε; Εάν αυτό επιθυμείτε, είμαι
πρόθυμος να σας σφυρηλατήσω και να σας ενώσω, ούτως ώστε, αντί για δύο, να
γίνεται ένα.»

AMOR_FATI
AMOR_FATI
Amuka/Αμούκα

Σκηνοθέτης: Antonio Spanò | Παραγωγός: Benjamin Stienon | Σενάριο: Antonio Spanó
| Διευθυντής Φωτογραφίας: Antonio Spanó | Μοντάζ: Virginie Messiaen | Διάρκεια:
71’ | Χώρα παραγωγής: Βέλγιο | Έτος παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα:
Γαλλικά, σουαχίλι, λινγκάλα κά.
Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό θα μπορούσε να ταΐσει σχεδόν 1 στους 2 ανθρώπους
στη Γη. Ωστόσο, ένας στους έξι Κονγκολέζους υποφέρει από πείνα κι ένας στους δύο
Κονγκολέζους πάσχει από οξύ υποσιτισμό. Ωστόσο, η γεωργία αντιπροσωπεύει το
70% του πληθυσμού εκεί. Αντιμέτωποι με αυτό το παράδοξο, οι αγρότες
ανασυντάσσουν τους αγροτικούς συνεταιρισμούς. Μια χούφτα από αυτούς μοιράζονται
μαζί μας την καθημερινή τους ζωή και όλων αυτών που αντιπροσωπεύουν. Ακόμα κι αν
δεν γνωρίζονται, ζουν χιλιάδες χιλιόμετρα ο ένας από τον άλλο, συμμετέχουν σε
διαφορετικούς γεωργικούς τομείς, οι φωνές τους αντηχούν σε αυτό το ισχυρό,
ευαίσθητο και ειλικρινές ντοκιμαντέρ.

Areum Married/ Η Αρέουμ παντρεύτηκε

Σκηνοθεσία: Areum Parkkang | Παραγωγή: Areum Parkkang, Moonkyung Κim |
Σενάριο: Moonkyung Κim | Διεύθυνση φωτογραφίας: Areum Parkkang, Seong Heo |
Μοντάζ: Areum Parkkang | Διάρκεια: 86’ | Χώρα παραγωγής: Κορέα, Γαλλία | Ετος
παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη γλώσσα: Γαλλικά, Κορεάτικα
Ενώ γυρίζει την πρώτη της ταινία ντοκιμαντέρ, η σκηνοθέτης Αρέουμ γνωρίζει έναν
ακτιβιστή και σεφ, τον Σεονγκμάν, και παντρεύονται. Μετά τον γάμο, τον παίρνει μαζί
της στη Γαλλία όπου πάει για σπουδές. Στη Γαλλία ο Σεονγκμάν πέφτει σε κατάθλιψη
καθώς δεν μπορεί να διαβάσει, να μιλήσει τη γλώσσα αλλά ούτε και να δουλέψει. Μετά
και τη γέννηση του μωρού τους, η Αρέουμ αρχίζει να επικεντρώνεται στις σπουδές και
τη δουλειά της, αφήνοντας στον Σεονγκμάν την ανατροφή του παιδιού. Αυτό οδηγεί σε
συχνούς καβγάδες, και κάποια στιγμή ο Σεονγκμάν κηρύσσει… απεργία. Θα μπορέσει
η Αρέουμ να κάνει τόσο το γάμο της όσο και την ταινία της να πετύχουν;

Areum_Married
Areum_Married
Barricade / Οδόφραγμα

Σκηνοθέτης: David Klammer | Παραγωγός: David Klammer | Σενάριο: David Klammer |
Διευθυντής φωτογραφίας: David Klammer | Διάρκεια: 83’ | Χώρα παραγωγής:
Γερμανία | Ετος παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα: Γερμανικά
Το Οδόφραγμα είναι ένα ντοκιμαντέρ για την κατάληψη του δάσους Ντάνενροντ στην
Έσση, η οποία τερματίστηκε τον Δεκέμβρη του 2020. Δείχνει την ζωή των ακτιβιστών
μέσα στο δάσος καθώς και τα δεντρόσπιτα που φτιάξανε, καθώς κάποια από αυτά
είχαν ύψος 30 μέτρων και βρίσκονταν πάνω στα κλαδιά. Κυρίως όμως παρουσιάζει
τον αγώνα των ακτιβιστών για καλύτερες κλιματικές συνθήκες μελλοντικά στον
πλανήτη μας. Έναν αγώνα που τον δίνουν με πολύ θάρρος μέσα από την καρδιά τους.

Barricade
Barricade
Beyond My Steps / Πέρα από τα βήματά μου

Σκηνοθέτης: Kamy Lara | Συν-σκηνοθέτης και παραγωγός: Paula Agostinho |
Διεύθυνση φωτογραφίας: Kamy Lara | Μοντάζ: Gretel Marín | Διάρκεια: 72’ | Χώρα:
Πορτογαλία |
Ετος παραγωγής: 2019 | Ομιλούμενη γλώσσα: Πορτογαλικά
Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της παράστασης της Εταιρείας Σύγχρονου Χορού
της Αγκόλας το 2017, από τη Μόνικα Ανάπας, πέντε χορευτές εξερευνούν τις έννοιες
της παράδοσης, του πολιτισμού, της μνήμης και της ταυτότητας, αμφισβητώντας τη
μεταμόρφωση και την αποδόμηση αυτών των θεμάτων στη ζωή τους. Οι περισσότεροι
από αυτούς – προερχόμενοι από άλλες επαρχίες της χώρας – φέρνουν μαζί τους
αναμνήσεις και παραδόσεις καθώς μετακινούνται στην πολύβουη, ασταθή και ξέφρενη
πραγματικότητα της πρωτεύουσας.

Beyond My Steps
Beyond My Steps
Congo Calling/ Το κάλεσμα του Κονγκό

Σκηνοθέτης: Stephan Hilpert | Παραγωγός: Stephan Hilpert, Lilian Dammann |
Σενάριο: Stephan Hilpert | Διεύθυνση φωτογραφίας: Daniel Samer | Μοντάζ: Miriam
Märk | Διάρκεια: 90’ | Χώρα παραγωγής: Γερμανία | Ετος παραγωγής: 2019 |
Ομιλούμενη γλώσσα: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Σουαχίλι.
Στο ανατολικό Κονγκό, τρεις Ευρωπαίοι που εργάζονται στην αναπτυξιακή βοήθεια,
αναγκάζονται να αναρωτηθούν τι σημαίνει να βοηθάς. Ο Ραούλ, ένας Γαλλοϊσπανός
οικονομολόγος που διεξάγει έρευνα πάνω σε αντάρτικες ομάδες, συνειδητοποιεί ότι με
τα κεφάλαια των πρότζεκτ του, βάζει σε πειρασμό τους Κονγκολέζους συναδέλφους
του. Ο Πήτερ από την Γερμανία, μετά από 30 χρόνια στην Αφρική, πλησιάζει την ηλικία
της συνταξιοδότησης και δίνει μάχη για να καταφέρει να μείνει στο Κονγκό. Τέλος, η
σχέση της Αν-Λωρέ από το Βέλγιο δοκιμάζεται όταν ο Κονγκολέζος σύντροφός της,
μετά από την παραμονή του στην φυλακή, γίνεται γνωστός επικριτής του καθεστώτος.
Μια προσωπική και βαθιά ανάλυση πάνω στην έννοια της συνύπαρξης και της
συνεργασίας μεταξύ Ευρώπης και Αφρικής και μαζί μια ερώτηση: πόσο χρήσιμη τελικά
είναι η βοήθεια της Δύσης;

Congo Calling - (c) Daniel Samer - 07 - JPG
Congo Calling – (c) Daniel Samer – 07 – JPG
Downstream to Kinshasa / Πλέοντας προς την Κινσάσα

Σκηνοθέτης: Dieudo Hamadi | Παραγωγοί: Quentin Laurent, Fréderic Féraud, Dieudo
Hamadi | Σενάριο: Dieudo Hamadi | Διεύθυνση φωτογραφίας: Dieudo Hamadi |
Μοντάζ: Helene Ballis, Catherine Catella | Διάρκεια: 90’ | Χώρα παραγωγής: Κονγκό,
Γαλλία, Βέλγιο | Ετος παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη γλώσσα: Λινγκάλα, Σουαχίλι
Τον Ιούνιο του 2000 ξέσπασαν αιματηρές συγκρούσεις στην πόλη Κισανγκάνι, με
αποτέλεσμα περίπου 1000 νεκρούς και τουλάχιστον 3000 τραυματίες. Τα θύματα των
αμάχων έλαβαν υπόσχεση για αποζημιώσεις, αλλά μετά από 18 χρόνια, ακόμα δεν
έχουν πάρει τίποτα. Κουρασμένοι από τις ψεύτικες υποσχέσεις, κάποιοι από αυτούς
αποφάσισαν να πάνε στην πρωτεύουσα, την Κινσάσα, προκειμένου να εκφράσουν τα
αιτήματά τους. Το «Πλέοντας προς την Κινσάσα» είναι ένα πορτραίτο ανθρώπινης
αξιοπρέπειας.

Downstream to Kinshasa
Downstream to Kinshasa
Father / Πατέρας

Σκηνοθέτης: Deng Wei | Παραγωγός: Deng Wei | Σενάριο: Deng Wei | Διεύθυνση
φωτογραφίας: Deng Wei | Μοντάζ: Deng Wei | Διάρκεια: 97’ | Χώρα παραγωγής:
Κίνα |
Έτος παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα: Κινέζικα, Αγγλικά
Ο παππούς του σκηνοθέτη, Ζούο Γκουέι εκφράζει έντονη δυσαρέσκεια προς τον γιο
του τον Ντονκ Γκου, ο οποίος είναι αποφασισμένος να κερδίσει τον σεβασμό που δεν
είχε στην παιδική του ηλικία. Ο Ντονκ Γκου εργάζεται ως μεσίτης όμως ένα ατύχημα
στην δουλειά, τον οδηγεί σε οικονομικές δυσκολίες και τον κάνει να επανεξετάσει τις
προτεραιότητες και τις αξίες του στην ζωή, κάτι που ίσως μπορέσει να δημιουργήσει
τελικά μια σχέση σεβασμού μεταξύ του πατέρα και του γιου. Ίσως ακόμα και αγάπη. Η
ταινία τάσσεται εναντίον της τεράστιας μεταμόρφωσης και των οικονομικών αλλαγών
εντός της σύγχρονης κινεζικής κοινωνίας. Το ήρεμο σινεμά του ντοκιμαντέρ
παρατήρησης, καταγράφει την τεταμένη σχέση πατέρα και παππού καθώς ξεπερνούν
παλιά μίση και έχοντας μπροστά τους, ένα αβέβαιο μέλλον.

Father
Father
High Maintenance – The Life and Work of Dani Karavan / Ακριβή συντήρηση –
Εργα και Ημέρες του Ντάνι Κάραβαν

Σκηνοθεσία: Barak Heymann, Lukasz Konopa | Παραγωγοί: Barak Heymann, Krzysztof
Dzięciołowski | Διεύθυνση φωτογραφίας: Lukasz Konopa | Μοντάζ: Shira Hochman |
Διάρκεια: 66’ | Χώρα παραγωγής: Ισραήλ | Ετος παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη
γλώσσα: Αγγλικά, Γαλλικά, Εβραϊκά, Ιταλικά
Ο Ντάνι Κάραβαν έχει δημιουργήσει σχεδόν 100 περιβαλλοντικές εγκαταστάσεις σε
όλο τον κόσμο και έχει κερδίσει πολλά υψηλού κύρους βραβεία. Παρ’ όλα αυτά, ο
Κάραβαν, απέχει πολύ από το να είναι ικανοποιημένος. Οι μεγαλειώδεις κατασκευές
του φθείρονται, η προχωρημένη του ηλικία έχει αρχίσει να τον καταβάλλει, το πολιτικό
κλίμα στο Ισραήλ τον κάνει να τρελαίνεται και βρίσκεται εμπλεκόμενος σε μια πολιτική
και καλλιτεχνική διαμάχη που σχετίζεται με την τελευταία ανάθεση που του έχει γίνει.

High_Maintenance_Still_04_Lukasz_Konopa
High_Maintenance_Still_04_Lukasz_Konopa
I Am Belmaya / Είμαι η Μπελμάγια

Σκηνοθεσία: Sue Carpenter, Belmaya Nepali | Παραγωγοί: Sue Carpenter, Christopher
Hird |
Σενάριο: Sue Carpenter | Διεύθυνση φωτογραφίας: Manas Singh Suwal | Μοντάζ: Sue
Carpenter | Διάρκεια: 80’ | Χώρα παραγωγής: Ηνωμένο Βασίλειο | Ετος
παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα: Νεπαλικά, Αγγλικά
Η Μπελμάγια, καταπιέζεται από παντού και επιθυμεί απελπισμένα την ανεξαρτησία
της. Αλλά στο Νεπάλ, οι άνδρες ακόμα κυριαρχούν και οι γυναίκες υπακούν. Όταν η
Μπελμάγια ήταν 14 ετών ήθελε με πάθος να αλλάξει τον κόσμο των προκαταλήψεων
μέσω της τέχνης της φωτογραφίας, αλλά αυτή η διέξοδος έκλεισε όταν της πήραν την
κάμερά της. Τώρα δράττει την ευκαιρία να εξασκηθεί πάνω στο γύρισμα ντοκιμαντέρ.
Είναι όμως ο μοχθηρός σύζυγός της και η συντηρητική της κοινότητα στην οποία ζει,
έτοιμη για αυτό;

Belmaya and Bipana 2014
Belmaya and Bipana 2014
Indebted to all Women / En Deuda con Todas / Υποχρέωση προς όλες τις
γυναίκες

Σκηνοθεσία: María Lobo, Roi Guitián | Παραγωγοί: Lorena Seijo, Sonia Díaz | Σενάριο:
María Lobo, Roi Guitián | Διεύθυνση φωτογραφίας: Roi Guitián | Μοντάζ: María Lobo |
Διάρκεια: 77’ | Χώρα Παραγωγής: Ισπανία | Ετος παραγωγής: 2019 | Ομιλούμενη
γλώσσα: Ισπανικά
Η άμβλωση στο Ελ Σαλβαδόρ τιμωρείται με 20 έως 40 χρόνια φυλάκιση. Η ταινία
προσπαθεί να δώσει φωνή σε εκείνες τις γυναίκες που υποφέρουν και αγωνίζονται να
αλλάξουν έναν από τους πιο περιοριστικούς νόμους στον κόσμο όσον αφορά τα
σεξουαλικά και αναπαραγωγικά δικαιώματα των γυναικών.

Juan / Χουάν

Σκηνοθεσία: Louise Heem | Παραγωγή: J’aime ce garçon | Σενάριο: Louise Heem |
Διεύθυνση φωτογραφίας: Sabrina Nehmar, Pascual Glauser | Μοντάζ: José Salazar |
Διάρκεια: 72’ | Χώρα παραγωγής: Γαλλία | Ετος παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη
γλώσσα: Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά
Ο Ζαν υιοθετήθηκε το 1987 στην Παραγουάη, σε ηλικία μόλις μερικών μηνών και από
τότε ζει στην Βόρεια Γαλλία. Από την εφηβική του ηλικία σκέφτεται να γυρίσει στην
χώρα καταγωγής του για να ψάξει την βιολογική του μητέρα. Έπειτα από πολλές
αμφιβολίες εξαιτίας του φόβου του ότι η μητέρα δεν θα δεχόταν να τον δει, ο Ζαν
παίρνει τελικά την απόφαση να την ψάξει. 30 χρόνια μετά από την άφιξη του στην
Γαλλία, πετάει προς την Ασουνσιόν μαζί με την ξαδέρφη του.

Juan

Juan

Maria-Louiza

Σκηνοθέτης: Marcelo Díaz | Παραγωγός: Marcelo Díaz | Σενάριο: Marcelo Díaz |
Διεύθυνση φωτογραφίας: André Carvalheira | Μοντάζ: Sérgio Azevedo | Διάρκεια: 80’
|
Χώρα παραγωγής: Βραζιλία | Ετος παραγωγής: 2019 | Ομιλούμενη γλώσσα:
Πορτογαλικά
Η Μαρία Λουίζα Ντα Σίλβα είναι το πρώτο διεμφυλικό άτομο στην ιστορία των
βραζιλιάνικων ενόπλων δυνάμεων. Μετά από 22 χρόνια δουλειάς ως στρατιωτικός,
παραιτήθηκε λόγω αναπηρίας. Η ταινία ερευνά τους λόγους που της απαγορεύτηκε να
φοράει γυναικεία στολή και την πορεία προς την αποδοχή της ως διεμφυλική,
στρατιωτικός και γυναίκα που πιστεύει στο καθολικό δόγμα.

Moth / Νυχτοπεταλούδα

Σκηνοθεσία: Roxanne Gaucherand | Παραγωγοί: Alexis Boulanger, Ethan Selcer |
Διεύθυνση φωτογραφίας: Raimon Gaffier, Edwige Moreau | Μοντάζ: Léo Parmentier |
Διάρκεια: 48’ | Χώρα παραγωγής: Γαλλία | Ετος παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη
γλώσσα: Γαλλικά
Καλοκαίρι του 2016, κάπου μέσα στην περιοχή Ντρομ Προβενσάλ στην Γαλλία, μια
μυστηριώδης μάστιγα χτυπάει τα τοπικά χωριά: σμήνη λευκών πεταλούδων
εισβάλλουν. Όσο η νύχτα πλησιάζει, όλοι κλείνονται στα σπίτια του, παγιδευμένοι από
αυτό το φαινομενικά ασταμάτητο ζωύφιο. Όσο το μεγάλο σμήνος πλησιάζει, η Λου
ανακαλύπτει και τα παράξενα έντομα και τα αισθήματά της για τη φίλη της Σαμ. Στο
τέλος της σεζόν, οι σκώροι έχουν ρημάξει τα εκατονταετή πυξάρια, (δέντρα-θάμνοι)
αφήνοντας πίσω τους ένα τοπίο καταστροφής.

Moth
Moth
Routes/Διαδρομές

Σκηνοθέτης: Petar Bojovic | Παραγωγός: Leila Maktari | Διεύθυνση φωτογραφίας:
Rupert Critchley | Μοντάζ Petar Bojovic | Διάρκεια: 68’ | Χώρα παραγωγής: Σερβία |
Ετος παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα: Αγγλικά
Στο Βελιγράδι, η Νταϊάνα, ο Σαμ και ο Φίλιξ λειτουργούν μια ΜΚΟ. Μέσα σ’ αυτά τα
χρόνια έχουν δουλέψει με μετανάστες που ολοκλήρωσαν το επίπονο ταξίδι προς τη
Δυτική Ευρώπη, παρέχοντάς τους τα απαραίτητα είδη, τρόφιμα και ρούχα που
χρειάζονται για να επιβιώσουν. Μετά το κλείσιμο της Βαλκανικής Οδού, ξεκινούν το
ταξίδι τους, από την Τουρκία μέχρι το Βέλγιο, πραγματοποιώντας εργαστήρια κουζίνας,
τέχνης και μουσικής τόσο για τους μετανάστες όσο και για τους ντόπιους, με σκοπό να
αμβλύνουν τυχόν υπάρχουσες εντάσεις μεταξύ αυτών των κοινοτήτων αλλά και να
φέρουν στο φως τα δεινά των προσφύγων.

ROUTES_MAIN_SEQ_MIXED.00_21_37_12.Still025
ROUTES_MAIN_SEQ_MIXED.00_21_37_12.Still025
Sistima / Σύστημα

Σκηνοθέτης: Fred Plassmann | Παραγωγή: Urbanfilmlab | Σενάριο: Fred Plassmann,
Jaromir Schmidt | Διεύθυνση φωτογραφίας: Fred Plassmann | Μοντάζ: Fred Plassmann
| Διάρκεια: 65’ | Χώρα παραγωγής: Γερμανία | Έτος παραγωγής: 2021 |
Ομιλούμενη γλώσσα: Γερμανικά, Eλληνικά, Aγγλικά.
Καλοκαίρι 2017: Πατέρας και γιος, ο Φρεντ και ο Γιάρομιρ, ταξιδεύουν ανά την Ελλάδα
σε αναζήτηση ενός κοινωνικο-οικονομικού κινήματος που έχει εξαπλωθεί λόγω της
οικονομικής κρίσης. Στόχος τους: συνεταιρισμοί, ομάδες, πρωτοβουλίες. Συναντούν
ανθρώπους που χτίζουν βιώσιμες μορφές οικονομίας και εργάζονται. Το αποτέλεσμα
είναι το κινηματογραφικό πορτρέτο ενός ταξιδιού, που θα επηρεάσει τη σχέση
πατέρα-γιου, αλλά και τη ζωή του Jaromir. Την ταινία συνοδεύει μουσικά το συγκρότημα
Imam Baildi.

sistima
sistima
Softie / Σόφτι

Σκηνοθέτης: Sam Soko | Παραγωγοί: Sam Soko Toni Kamau | Σενάριο: Sam Soko |
Διεύθυνση φωτογραφίας: Joel “Ingo” Ngui, Sam Soko, Chris Rhys Howarth | Μοντάζ:
Mila Aung-Thwin, Ryan Mullins, Sam Soko | Διάρκεια: 96’ | Χώρα παραγωγής: Κένυα |
Ετος παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα: Αγγλικά, Σουαχίλι, Κικούγιου
Ο Μπονιφάσε «Σόφτι» Μουάνγκι, πολεμάει εδώ και καιρό εναντίον των αδικιών που
συμβαίνουν στην χώρα του, όντας πολιτικός ακτιβιστής. Τώρα, κάνει το επόμενο βήμα
και κατεβαίνει υποψήφιος στις τοπικές εκλογές μιας περιοχής της Κένυας.
Κατεβαίνοντας όμως υποψήφιος ενάντια σε διεφθαρμένους αντιπάλους, γίνεται όλο και
πιο δύσκολο να παλέψεις μόνο με ιδεαλισμό. Σύντομα ανακαλύπτει ότι οι ισχυρές
πολιτικές δυναστείες θέτουν σε κίνδυνο την οικογένειά του. Πρέπει όντως να βάζουμε
την χώρα πάνω από την οικογένεια, όπως ο Μπονιφάσε πίστευε πάντα;

Some New Broadway/Ένα καινούργιο Μπρόντγουεϊ

Σκηνοθέτης: Denis Bojic | Παραγωγός: Filip Mladjenovic | Σενάριο: Denis Bojic |
Διεύθυνση φωτογραφίας: Slavisa Brankovic | Μοντάζ: Ognjen Bogdanovic | Διάρκεια:
87’
Χώρα παραγωγής: Βοσνία – Ερζεγοβίνη | Έτος παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη
γλώσσα: Βοσνιακά
Η ταινία ακολουθεί 6 ανθρώπους με σύνδρομο Down στην Βοσνία και Ερζεγοβίνη, οι
οποίοι ξεπερνώντας πολυάριθμα εμπόδια, κατορθώνουν να είναι από τους πρώτους
στην νοτιοανατολική Ευρώπη που γίνονται σπουδαστές σε δραματική σχολή,
σπάζοντας έτσι τους φραγμούς και τις προκαταλήψεις σχετικά με τις δυνατότητές και
τις ικανότητες των ανθρώπων με σύνδρομο Down. Η ταινία μιλώντας για μια
εκπληκτική ιστορία σχετικά με την δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος και της πίστης
στις ικανότητές σου, σε πηγαίνει σε ένα ταξίδι, ύστερα από το οποίο δεν θα είσαι πια
ίδιος.

Some-New-Broadway
Some-New-Broadway
The Golden Wolf of Balolé / Ο Χρυσός Λύκος του Μπαλολέ

Σκηνοθεσία: Chloé Aicha Boro | Παραγωγοί: Gérald Leroux, Chloé Aicha Boro |
Σενάριο: Chloé Aicha Boro | Διεύθυνση φωτογραφίας: Nathan Guillaumey | Μοντάζ:
Héloise Paliwoda | Διάρκεια: 65’ | Χώρα παραγωγής: Γαλλία, Μπουρκίνα Φάσο |
Ετος παραγωγής: 2019 | Ομιλούμενη γλώσσα: Mooré
Στην καρδιά του Ουαγκαντούγκου υπάρχει ένα λατομείο γρανίτη που απασχολεί
σχεδόν 2500 ανθρώπους, ενήλικες και παιδιά κάτω από χείριστες συνθήκες, στο
περιθώριο μιας κοινωνίας που αρνείται να τους δει. Το 2014 όμως, η επανάσταση
πέρασε από εκεί και αναπτέρωσε το ηθικό τους, φέρνοντας έναν αέρα χειραφέτησης
και ελπίδας. Τώρα, οι μεταλλωρύχοι σχεδιάζουν ένα καλύτερο μέλλον, με το να
ελευθερώσουν τους εαυτούς τους από τον ζυγό των μεσαζόντων, πουλώντας οι ίδιοι
απευθείας τους καρπούς της δουλειάς τους. Η ταινία κάνει μια βουτιά στην ζωή αυτών
των μεταλλωρύχων, στην απροσδόκητη τρυφερότητα καθώς και στο βάθος της ψυχής
και της αντανάκλασης, όσων απέδειξαν οι ίδιοι ότι μπορούν να πετύχουν.

The-Golden-Wolf
The-Golden-Wolf
The Hero’s Journey to the Third Pole – A Bipolar Musical Documentary with
Elephants / Το ταξίδι ενός ήρωα στον Τρίτο Πόλο – Ενα διπολικό μουσικό
ταξίδι με ελέφαντες.

Σκηνοθεσία: Andri Snaer Magnason, Anni Ólafsdóttir | Παραγωγοί: Andri Magnason,
Hlín Jóhannesdóttir, Halldóra Þorláksdóttir | Σενάριο: Andri Snaer Magnason, Anni
Ólafsdóttir |
Μοντάζ: Eva Lind Höskuldsdóttir, Anní Ólafsdóttir, Davíð Alexander Corno | Διεύθυνση
φωτογραφίας: Anní Ólafsdóttir, Eiríkur Ingi Böðvarsson | Διάρκεια: 78’ | Χώρα
παραγωγής: Ισλανδία | Έτος παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη γλώσσα: Ισλανδικά
Η ταινία ακολουθεί την Άννα Τάρα Έντουαρτς, μια Ισλανδή μεγαλωμένη στο Νεπάλ και
τoν θρυλικό μουσικό Χόγκνι Έγκιλσον, οι οποίοι ταξιδεύουν προς το σπίτι που
μεγάλωσε η Άννα μέσα στην ζούγκλα. Μέσα από αυτό το ταξίδι, η ταινία εξερευνεί τα
δεινά αλλά και τις υπερδυνάμεις που προκύπτουν από την διπολική διαταραχή. Η
αποστολή τους… να ενημερώσουν τον κόσμο σχετικά με αυτήν την ασθένεια και να
βοηθήσουν τους ασθενείς να συμβιβαστούν με τις επιπτώσεις που φέρνει η ασθένεια
στις ζωές τους.
H ταινία είναι την ίδια στιγμή μια έξυπνη, ευαίσθητη και διασκεδαστική έρευνα πάνω
στο θέμα της ψυχικής υγείας, ειπωμένη μέσα από μια απροσδόκητη ιστορία μιας
φιλίας.

The-Heros-Journey-to-the-Third-Pole-Still-5
The-Heros-Journey-to-the-Third-Pole-Still-5
The Sound Of Identity / Ο ήχος της ταυτότητας

Σκηνοθέτης: James Kicklighter | Παραγωγοί: Russ Kirkpatrick, Andrew Kinslow, Josh
Bachove | Διευθυντής φωτογραφίας: Jonathan Pope | Διάρκεια: 89’ | Χώρα
παραγωγής: ΗΠΑ | Ετος παραγωγής: 2019 | Ομιλούμενη γλώσσα: Αγγλικά
Με τα φώτα της δημοσιότητας όλου του κόσμου στραμμένα πάνω της, η πρώτη
διεμφυλική γυναίκα που θα ερμηνεύσει την όπερα Ντον Τζοβάνι σε επαγγελματικό
επίπεδο, κάνει την ιστορική πρεμιέρα της σε μία από τις ρεπουμπλικανικές πολιτείες
των ΗΠΑ.

The-Sound-Of-Identity-
The-Sound-Of-Identity-
The Tiger Mafia / Η μαφία της τίγρης

Σκηνοθέτης: Karl Ammann | Παραγωγός: Margreth Olin | Σενάριο: Margreth Olin,
KatjaHøgseth | Διεύθυνση φωτογραφίας: Jean Schablin, Karl Ammann | Μοντάζ:
Christoph Senn | Διάρκεια: 88’ | Χώρα παραγωγής: Ελβετία | Ετος παραγωγής:
2020 | Ομιλούμενη γλώσσα: Κινέζικα, Aγγλικά, Bιετναμέζικα
O κινηματογραφιστής, Καρλ Αμάν αποκαλύπτει την παράνομη αναπαραγωγή των
τίγρεων σε μυστικές εκμεταλλεύσεις της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η εννιαετής έρευνά
του αποκαλύπτει τον τρόπο συγκομιδής των τμημάτων του σώματος τόσο από
ζωντανές όσο και από θανατωμένες τίγρεις τα οποία στη συνέχεια διακινούνται προς
πώληση στις υπόγειες βιομηχανίες φαρμακευτικών προϊόντων και κοσμημάτων της
Κίνας.

tiger-mafia
tiger-mafia
Ultraviolette and the blood-spitters gang / Ultraviolette: η συμμορία που
έφτυνε αίμα

Σκηνοθέτης: Robin Hunzinger | Παραγωγός: Milana Christitch | Σενάριο: Claudie
Hunzinger &t Robin Hunzinger | Διεύθυνση φωτογραφίας: Gauthier Gumpper |
Μοντάζ: Benoit Quinon | Διάρκεια: 74’ | Χώρα παραγωγής: Γαλλία | Ετος
παραγωγής: 2021 | Ομιλούμενη γλώσσα: Γαλλικά
Στα μέσα της δεκαετίας του 1920, η Μαρσέλ 16 ετών, γνωρίζει την Έμμα, 17 ετών. Ένας
παράφορος έρωτας αναπτύσσεται μεταξύ τους, όμως η Μαρσέλ αρρωσταίνει και
πρέπει να αφήσει την Έμμα για να μπει στο σανατόριο. Από εκεί, γράφει χιλιάδες
γράμματα, γράμματα που ακόμα έχουν μέσα τους την φλόγα των έντονων
συναισθημάτων. Η ιστορία ξετυλίγεται μέσα από τα γράμματα και επενδύεται με εικόνα
μέσω ερασιτεχνικών φιλμ.

ultraviolet
ultraviolet
Women of Steel/ Γυναίκες από ατσάλι

Σκηνοθεσία: Robynne Murphy | Παραγωγοί: Robynne Murphy, Martha Ansara |
Διεύθυνση φωτογραφίας: Phillip Crawford | Μοντάζ: Phillip Crawford, Rowena Crowe |
Διάρκεια: 56’ |
Χώρα παραγωγής: Αυστραλία | Ετος παραγωγής: 2020 | Ομιλούμενη γλώσσα:
Αγγλικά, Τουρκικά
Wollongong, Νέα Νότια Ουαλία, 1980: Η χαλυβουργική εταιρεία, κύριος
εργοδότης της πόλης, αρνήθηκε θέσεις εργασίας στα χαλυβουργεία στις
γυναίκες. Η εργατική τάξη/οι μετανάστριες γυναίκες αρνήθηκαν τις διακρίσεις. Η
14ετής εκστρατεία τους για το δικαίωμα στην εργασία τις έφερε αντιμέτωπες με
την BHP, την πλουσιότερη και πιο ισχυρή εταιρεία στην Αυστραλία. Στο
ντοκιμαντέρ αφηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες – από την ανεργία στην
πύλη του εργοστασίου μέχρι και το Ανώτατο Δικαστήριο. Είναι μια
συναρπαστική ιστορία με τα σκαμπανεβάσματα μιας ομάδας φαινομενικά
συνηθισμένων γυναικών, αποφασισμένων όμως να νικήσουν έναν γίγαντα.

Women of Steel
Women of Steel

FacebookInstagram

  • Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου
  • Διοργάνωση: Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας
    Συνδιοργάνωση: Περιφέρεια Πελοποννήσου, Περιφέρεια
    Δυτικής Ελλάδας, Δήμοι Καλαμάτας, Ναυπλίου, ΞυλοκάστρουΕυρωστίνης και Ήλιδας
  • Καλλιτεχνική Διευθύντρια: Τζίνα Πετροπούλου
  • Καλλιτεχνική Σύμβουλος: Κλεώνη Φλέσσα
  • Οικονομική Υποστήριξη: Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
  • Υποστήριξη: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ), ΕΡΤ,
    Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας
    (ΕΚΟΜΕ)
  • Υπό την Αιγίδα: InterAction Art

 

 

Διαβάστε περισσότερα Νέα εδώ

 

Προηγούμενο άρθρο«Σμύρνης Θυμιάματα» Παρουσίαση του album της Πηγής Λυκούδη
Επόμενο άρθροLebensraum: Οι Δ. Αποστολίδου & Κ. Σταθοπούλου σε ένα ευφυές Πείραμα