1st Thessaloniki Beer Festival- Από την ομάδα SoulFood στο δημαρχιακό μέγαρο...

 1st Thessaloniki Beer Festival- Από την ομάδα SoulFood στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης

beer festival logo
To logo του 1st Thessaloniki Beer Festival

To  1st  Thessaloniki  Beer festival, από την ομάδα του Soulfood Thessaloniki, θα πραγματοποιηθεί  το πρώτο Σαββατοκύριακο του Φθινοπώρου στην Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία ακόμη δράση της ομάδας SoulFood. Σε αυτό το πρωτοποριακό γαστρονομικό event, για τα δεδομένα της πόλης, θα έχει στο πλευρό του την γνωστή  The Hoppy Pub και μαζί θα δημιουργήσουν μια διήμερη γιορτή γεύσης και πολιτισμού, ανοιχτή στο κοινό.

 1st Thessaloniki Beer Festival

Η ιδέα της δημιουργίας του νέου αυτού φεστιβάλ γεννήθηκε από την αγάπη της ομάδας του SoulFood Thessaloniki για την ποιοτική μπύρα και το φαγητό, καθώς και με αφορμή τις ταξιδιωτικές εμπειρίες της ομάδας. Επιπλέον, υπάρχει και η κατανόηση της ανάγκης να αναδειχθούν οι μικρές ελληνικές ζυθοποιίες, οι οποίες τα τελευταία χρόνια σημειώνουν αξιόλογη παραγωγή ζύθων που χαρακτηρίζονται από εκλεκτές γεύσεις και αρώματα.

beer festival greek beers
Δείγμα παραγωγής της ελληνικής ζυθοποιίας .

Έχοντας ως σημείο αναφοράς την κουλτούρα της μπύρας , δημιουργούν έναν περιφερειακό ιστό στον οποίο παρουσιάζεται η ποιότητα, η ιστορία και η αξία ενός ποτηριού μπύρας. Παράλληλα, θα δοθεί προσοχή στην υπευθυνότητα που χρειάζεται κατά την κατανάλωση της. Αποτελεί επίσης, μια μοναδική ευκαιρία ανάδειξης των προσπαθειών της Ελληνικής ζυθοποιίας και της craft μπύρας εν γένει.

Όλα αυτά θα συμβούν στην Θεσσαλονίκη. Σε μια πόλη γνωστή για τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της , που διατηρεί την ιδιαίτερη γεύση της και τα αρώματα της ανά τους αιώνες . Μια πόλη τόσο θελκτική όσο και ένα ποτήρι αρωματικής μπύρας.

Το φεστιβάλ

Το  1st Thessaloniki Beer Festival θα δημιουργήσει ένα μικρό χωριό στον προαύλιο χώρου του δημαρχιακού μεγάρου. Εκατοντάδες είδη μπύρας, διαφορετικές κουζίνες και δημιουργία κοκτέιλ με βάση την μπύρα θα συμπληρώνουν το παζλ της γιορτής. Επειδή όμως οι γεύσεις δεν μπορούν να μένουν ασυνόδευτες, κεφάτη μουσική από DJs και συγκροτήματα της πόλης θα δίνουν τον ρυθμό του φεστιβάλ. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν και workshop κουλτούρας και μαγειρικής για τους πιο δημιουργικούς.

 SoulFood Thessaloniki

Η ομάδα του SoulFood Thessaloniki έχει πλέον έναν κεντρικό ρόλο στα πολιτιστικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδας εν γένει. Το Artic.gr τους συνάντησε στα γραφεία τους στην Θεσσαλονίκη με αφορμή τις τελευταίες αλλά και τις επικείμενες δράσεις τους.

 Κατερίνα Μπούκα : Πώς προέκυψε η δημιουργία της ομάδας SoulFood;

SoulFood Thessaloniki: Ο upnloud ήταν αρχικά διαδικτυακό ραδιόφωνο ,μετά όμως ο upnloud ξεκίνησε να κάνει συναυλίες. Έπειτα προστέθηκε ένα ακόμη κομμάτι στο Upnloud, Το Black Radio Berlin. Η μουσική στην ουσία μας ένωσε. Γύρισε και ο Χρήστος( Black Radio Berlin) στην Ελλάδα από το Βερολίνο, όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια, και δημιουργήσαμε το SoulFood Thessaloniki.

 Κατερίνα: Ποια ήταν τα πρώτα βήματα σας ως SoulFood;

SoulFood Thessaloniki: Στην αρχή ξεκίνησε πολύ πιλοτικά και με μικρά event. Για παράδειγμα, νοικιάζαμε την αυλή του WE , μαγειρεύαμε εμείς οι ίδιοι, εμείς παίζαμε μουσική και είχαμε ένα συγκεκριμένο θέμα. Το κάναμε από εμάς για εμάς. Έπειτα είδαμε ότι έχει ανταπόκριση και σκεφτήκαμε να το διευρύνουμε. Έτσι μας ήρθε η ιδέα να κάνουμε το 1st Street Food festival.

Κατερίνα: Και ποια ήταν τελικά η αποτίμηση του Street Food Festival;

SoulFood Thessaloniki:Πήγε εκπληκτικά καλά. Ήταν σαν να είσαι ένα διήμερο στο εξωτερικό, πέρασαν 50.000 άτομα, ήταν βέβαια και τριήμερο πρωτομαγιάς. Είχε επιχειρήσεις και από τον υπόλοιπο ελλαδικό χώρο. Εκτός από επιχειρήσεις με αντικείμενο την κουζίνα συμμετείχαν επίσης  μπυραρίες και κοκτειλάδικα. Είχε πενήντα επιχειρήσεις στην ουσία, εταιρίες τοπ της Θεσσαλονίκης. Ήταν  δύσκολο στην αρχή να δημιουργηθεί. Ειδικά μέχρι να καταλάβουν τι κάνουμε ακριβώς. Αλλά πήγε πολύ καλύτερα απ’ ό,τι περιμέναμε.

Κατερίνα: Πώς κατευθυνθήκατε στην ενασχόληση με το γαστρονομικό κομμάτι;

SoulFood Thessaloniki :Είναι trend. Το οποίο ήδη μας άρεσε και ασχολούμασταν. Οπότε μετά το μετατρέψαμε σε δράση.  Δηλαδή είναι αυτό που μαγειρεύεις και ακούς τις μουσικές σου και σκέφτεσαι γιατί να μην υπάρχει το τάδε; Να προωθούνται γεύσεις λίγο πιο ιδιαίτερες; Ωραίες όσες γεύσεις γνωρίζουμε αλλά υπάρχει ακόμη και αυτό. Η ιδέα μας ήρθε από τα ταξίδια μας στο εξωτερικό περισσότερο. Αρχικά μας ένωσε η μουσική βέβαια. Αλλά γίνονται πολλές προσπάθειες πάνω σε αυτό. Street out Festival, Reworks. Έτσι σκεφτήκαμε το φαγητό. Στο εξωτερικό είναι πιο έντονη η παρουσία του. Αν περπατάς στο Βερολίνο , θα καταλήξεις σε μια πλατεία και εκεί θα βρεις πάγκους με πολλές γεύσεις. Έτσι προέκυψε η ιδέα του φαγητού. Που γενικά κυριαρχεί στο εξωτερικό και σταδιακά έρχεται και στην Ελλάδα.

Κατερίνα: Ως προς τον τομέα του gourmet ή της υψηλής γαστρονομίας, θεωρείτε ότι είναι κάτι πιο οικείο πλέον;

SoulFood Thessaloniki : Έχει ανέβει σαν τάση, γιατί πλέον δεν είναι αυτό το μακρινό που δεν μπορείς να το πλησιάσεις λόγω κόστους. Στα event που είχαμε διοργανώσει μπορούσες να παραγγείλεις gourmet γεύσεις, να δεις πώς μαγειρεύεται. Είναι ο κόσμος μπροστά στην διαδικασία της δημιουργίας και το οικειοποιείται πιο εύκολα. Δεν είναι κάτι για άλλους.

Κατερίνα: Η πορεία σας, από τα πρώτα πιλοτικά event έως τώρα, πώς εξελίχθηκε;

SoulFood Thessaloniki :Μετά τις πρώτες δράσεις είδαμε ότι υπήρχε ανταπόκριση. Ο κόσμος μας προσέγγιζε ,ρωτούσε πότε θα ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Οπότε σκεφτήκαμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την δυναμική. Έτσι προέκυψε το Beer festival.

Κατερίνα: Δώστε μου μια μικρή περίληψη του  1st Thessaloniki Beer Festival.

SoulFood Thessaloniki : Πολλές Μπύρες.Η  μικρή ελληνική ζυθοποιία με πρωταγωνιστικό ρόλο. Από παραγωγή στα πενήντα κασόνια μέχρι μέγεθος επιχειρήσεων μπύρας Βεργίνας . Και αρκετές μπύρες εισαγωγής που είναι κορυφαίες στο εξωτερικό. Υπολογίζουμε περίπου 50-60 κάνουλες ανεξάρτητων μικρών ζυθοποιών . Δεν θα εστιάζει στο φαγητό. Θα έχει γύρω στις 15 επιλογές φαγητού. Θα έχει μια λογική τύπου φαγητό ως συνοδεία μπύρας. Θα υπάρχει διαφορετικό στήσιμο . Θα υπάρχει επίσης πολλή μουσική, και θα προσπαθήσουμε να γίνει διαδραστικό.

.Κατερίνα: Το όνομα της ομάδας , SoulFood, πώς αποφασίστηκε; .

SoulFood Thessaloniki :Δεν μας πήρε πολύ χρόνο. ό,τι κάνεις να το κάνεις με επιτυχία. Με ψυχή.

soul food thessaloniki
Το logo της ομάδας SoulFood Thessaloniki

 

Πληροφορίες:


Είσοδος ελεύθερη

NO COMMENTS

Σημείωση: Το σχόλιο σας θα αναρτηθεί μετά από έγκριση του διαχειριστή

Leave a Reply